Фондация Буквите
Контакти Поща
Пишете ни     

Литературен

сайт

Книжарница

КНИГИТЕ

Електронни

книги

Алманах

"Нова българска литература"

Издателство
"Буквите"
Мечта за книга
Електронен журнал  
  Най-нови (0)
  Последни отзиви (0)
  Първи публикации
  По раздели
  По азбучен ред
  Случайни произведения
  Последнo прочетени
Препоръчано   .
Препоръчано
  По раздели
  По азбучен ред
  Случайни произведения
.
.
Автори   .
  По азбучен ред
  Нови автори
.
.
Преводи и чужд.език   .
  По раздели
  Преводачи
.
.
Други   .
  Фотоархив (ново)
  Видеоархив (ново)
  Реклама
  Статистика
Оn-line помощ
  info@bukvite.bg

Клуб 'Буквите'
.
.
 
ТЪРСЕНЕ   


Разширено търсене
Google Analytic
 
Пътят на книгата  
928. Кратък икономически наръчник за автори

Производството на една книга – от ръкопис до краен търговски продукт – има много разходи. Тези разходи някой трябва да ги плати. Има три варианта за това:

1. Читателят – това е най-желаният и естествен вариант. Издателството влага пари, издава книга, тя се продава за 3-4-5 месеца, издателството брои пачки и... ги харчи за следваща книга. В общи линии, издателствата търсят точно такива книги, затова малко от тях работят с български автори.

2. Държавни и/или подобни фондове. 
Да, не всички книги са пазарни (разбирай кръв и секс най-общо), а културата на една нация трябва да се развива. Затова има обособени държавни фондове – Програма  „Помощ за книгата” например, или подобни фондове на различни фондации, които имат за цел да поддържат сериозното литературно равнище в България. Ако сте наистина заинтересовани – ще ги намерите.

3. Вие самите, приятели, съмишленици и евентуално спонсори, които можете да убедите, че тази книга си струва.
Да, приемаме, че в държавните фондове е пълна корупция и шуробаджанащина и естествено, Вие, като млад и неизвестен автор, не можете да пробиете там. Тогава организирайте по някакъв начин хората около себе си, за да ги убедите, че книгата Ви си струва да види бял свят върху хартия.

  2015-07-11
 

 

Сподели във Facebook
Предишнa колонка     Следваща колонка
За кого пишем? Планиране и проучване
 
Коментари
За да можете да въвеждате коментари, трябва да бъдете логнат чрез бутона "Connect with Facebook".